Monday, February 12, 2007

Last but not least


Το Τρίο της Κωλάσεως

(full view παρακαλώ)

6 comments:

Atalante said...

Η τεχνική σου βελτιώνεται όσο πάει. Αχά, αχά.

Νομίζω πως ο Χαρούλης είναι το κλου της υπόθεσης. Αυτή η εξαίσια γκοθιά που τον διέπει με αναστατώνει. ;P

Atalante said...

Ο υπότιτλος με τρομάζει λίγο... Έχω κακά connotations στο μυαλό μου.

Ραψωδία said...

Λογικά τώρα ο τίτλος ήρθε κι έδεσε.
Ιερρή Μόλλυ, πριν με κράξεις, σε πληροφορώ ότι είναι η τελευταία φωτογραφία της σειράς HP και δε θα ξανασχοληθώ περισσότερο. Οπότε, συγχώρεσε αυτή μου την ατασθαλία, σου υπόσχομαι ότι δε θα υπάρξουν άλλες :P
(με αυτούς).
Ένα φίδι την ημέρα...

Atalante said...

Ναι, το 'Κωλάσεως' με ωμέγα είναι σαφώς πιο σωστό όσον αφορά την κατάσταση!

[Για να μην ξεχνιόμαστε, δηλαδή.]

Είτε το δεις σφαιρικά 'κατάσταση του κώλου', είτε ειδικότερα [αλλά ας μη μπαίνουμε σε ανατριχιαστικές λεπτομέρειες], ταιριάζει.

mell said...

:-s εντυπωσιακή φωτογραφία, δεν λέω.Πολύ με τρόμαξε όμως.μμππρρρρ..
Κ γιατί να είναι η τελευταία της σειράς; Εμένα μου αρέσουν! Θέλω κ άλλες! Είπα θέλω!

Holy_Molly said...

Γειά σας! Εγώ θέλω το κωλαράκι του Harry αν είναι διαθέσιμος σήμερα. Αν όχι, δεν πειράζει, θα μου τον συσκευάσετε αύριο, που θα 'ρθω για τη σπάλα του Ron...

Thamk you, Goblin-Liaison Office!
(*Σημ: αυτό το office YΠΑΡΧΕΙ στο ΗΡ!*)