Thursday, February 8, 2007

Ανακοίνωση της άφιξης της Βασίλισσας της Απωλείας, Προμήτωρ πάντων των προυπρουκίων και μικ και Τετάρτης εκ των Τρελλών.

Καθώς τα βήματά μου έπονται το ένα του άλλου πάνω στο μωβ χαλί [μωβ, βεβαίως, όχι κόκκινο, είναι μπανάλ και κλισέ και βρωμάν τα πόδια του - αχά!] αυτοί οι αιθέριοι ήχοι, αυτό το εξαίσιο συνθετικό ποίημα ήχων με τον καθ' όλα λεπτό, ευγενικό, ευαίσθητο στίχο αντηχεί...

πράματ για τρεις φωνές


Και αντηχώντας περιγράφει 'αψογα την κατάσταση της ζωής μου - και όχι μόνο.

Τώρα μπορείτε να κάνετε τις υποκλίσεις σας.

Υ.Γ. Μελλ, θέλω κι εγώ τιάρα!

- Αταλάντη,
Βασίλισσα της Απωλείας,
Προμήτωρ πάντων των προυπρουκίων και μικ,
Τετάρτη εκ των Τρελλών.

Υπόμνημα:

προυπρουκι = γατί
μικ = μικ
πράματ ['το πράματ', πληθυντικός 'τα πράματς'] = πράγμα

4 comments:

mell said...

Άχουουου..καλώς την! Αγκαλίτσες κ φιλάκια κ τα σχετικά..Σήμερα έχω πολύ γούτσου διαθέση (αλλά μην τους το πείτε). Πολύ χαίρομαι Αταλάντη! Κ τα μικ πολύ τα συμπαθώ! άντε να ποστάρουμε κ τίποτα γιατί κατά καιρούς το αφήνουμε κ μαραζώνει το καημένο το βλογάκι μας.
(έχω δώσει κ παραγγελία, φτιάχνεται η τιάρα..)

Atalante said...

Εγώ αποφάσισα να εγκατασταθώ στην Ραψωδία για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα.
Θα μου παρέχει στέγη με αντάλλαγμα φασίνα και μαγείρεμα. :P
Μικ!
Άκουσες το εξαίσιο τρίφωνο πράματ;

Holy_Molly said...

Α-χα! Το ήξερα ότι η Ραψωδία κατά βάθος είναι φασιστόμουτρο...Καλέ σε έβαλε να σφουγγαρίζεις και να πλένεις ,ακόμα δεν πρόλαβες να μπεις στο σπίτι καλέ??? Εεε???

Χαχαχαχα!Και το χειρότερο, σε ανάγκασε να ποστάρεις σε περιβάλλον ζουρλομανδία,σε εξεφτέλισε πλήρως,σε λίγο θα σε φωνάζει και Σουλτάνα!!!

Χιχιχι...anyway,WELCOME!!! Θα περάσεις καλά εδώ σιμά μας...

Αχ, και τι ωραία κ μελωδικά με ξύπνησες σήμερα με το τρίφωνο πράματ! Εξαίσιο! I want more!!!
*(one canot have too many shit...)

Atalante said...

One cannot have too many shit.

Εξαίσια φράση, θα συμφωνήσω.