Thursday, February 1, 2007

ΑΑΑΑΑΑ!!!! ΤHERE ARE NO WORDS : 21/07/2007 !!!!!!!!!!!


ΤΕΛΕΙΩΣΕ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ!! MΟΛΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ !!! ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΗΑRRY POTTER EINAI YΠΕΡΒΟΛΙΚA KONTA!!!! ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΕΕΕΕΣΣΣ!!! ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!


ΔΕ ΜΠΟΡΩ! ΔΕ ΜΠΟΡΩ!!! This is too much..όλα μαζί!!! όλα μαζί!!! ΘΑ ΕΙNΑΙ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ!!! ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!!! *squueeeeeeeeeeeeeee!!!!!


Νιώθω τόσο μα τόσο περίεργα....απο τη μία ΠΕ-ΤΑ-Ω!!! Δεν έχω ξανανιώσει τέτοια χαρά!!! (αυτή τη στιγμή χοροπηδάω πάνω στη καρέκλα! πριν λίγο ούρλιαζα και ανεβοκατέβαινα τις σκάλες!)

Από την άλλη αισθάνομαι ότι θα χάσω ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου πιό νωρίς από ότι το περίμενα....ΟΗ ΜY GOOOOOOOD!!!!!!!!!! ΘΑ ΦΟΥΝΤΑΡΩ!!! (έχω 180 σφυγμούς αυτή τη στιγμή...χωρίς πλάκα)


ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



*i should have known...anyone noticed this: Ο τίτλος ανακοινώθηκε 21/12/06. ΑΚΡΙΒΩΣ 7 μήνες μετά 21/07/07 θα βγει το βιβλίο. Και check this out: Το νέο το πόσταρε στο site της , 7 a.m. ,2/1/07...αν τα κολλήσουμε--> 7/21/07.....Ι LOVE YOU JK!!!!!!!


No comments: