Sunday, February 25, 2007

Happy Birthday, my doggie-poo!!!





Είμαι τόσο περήφανη!
Το πλασματάκι μου, το γλυκούλι μου, ο κούκλος μου,
ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!
ΚΛΕΙΝΕΙ 1 ΧΡΟΝΟΟΟΟ!!!
Είναι το κάλύτερο σκυλάκι που θα μπορούσε να ζητήσει κανείς...!


Φτύστε τον :





Eδώ,νεογέννητος, πριν έναν χρόνο ακριβώς...






Λίγο αργότερα, στα πρώτα του "κολπάκια"...



Κάνοντας τα πρώτα του(γερά) βηματάκια...






Εδώ, την ημέρα που τον πήραμε σπίτι...(2,5 μηνών)




Και....ΙΔΟΥ!!! ΕΓΙΝΕ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ!







Ένα πραγματικά wolf-like Xάσκι!




ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟΝ!!! Δεν είναι υπέροχος???



Ι LOVE HIM !!!



4 comments:

exilio said...

Nα το χαίρεσαι!Είναι υπέροχος!!!!
^_^


Είστε ωραίες κορίτσια...;)

Ραψωδία said...

Άχουτοοοοο! Τον λατρεύω Ήβη μου, να τον χαίρεσαι!

Σ'ευχαριστούμε πολύ Exilion, να μην χαθούμε :D

Atalante said...

Είναι πανέμορφος. Είναι πανέεεεμορφος. Είναι πανέμορφος.

Holy_Molly said...

O Harry μου σασ ευχαριστει όλους!
*γαβ γαβ*