Saturday, February 17, 2007

ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

2 comments:

Holy_Molly said...

--> * Φαίνεται ότι του Βush του ξάφυγαν δύο τρομοκάτες...*

Χαχαχαχαχα!!! Και ναι, το ξέρω, είμαι θεά...Oh yes,yes yes, I am! Σαν χτες το θυμάμαι...ήταν ανήμερα πρωτοχρονιάς, ήμουν μόνη, με ένα πακέτο σοκολατένια μπισκοτάκια πλάι στο keybord..Αααχ αχ αχ...
Ναι, ήταν ΔΙΚO μου τούτο το snapshot, το ενθυμούμαι καθαρά! (όπως και το "Οι δρομείς..το νεκροταφείο και οι δρομείς! ")


YOU LOVE ME, YOU REALLY LOVE ME ;-)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΚΟΣΜΕ!

Atalante said...

Εδώ είναι πολύ σαίκσυ ο Χάρης [κι ας είναι το σαικς δύσκολο], λες να το έχει τ' όνομα;

*βάζει το χέρι στο πηγούνι, εκεί που οι σκεπτόμενοι άνδρες έχουν το μούσι, και παίρνει ύφος σκεπτικό*

Χμ, το παραπάνω υπονοεί μάλλον πως οι άνδρες χωρίς μούσι δεν είναι σκεπτόμενοι! Τελικά έχω υποσυνείδητο! [Ναι, μου ξέφυγε, δεν το έγραψα επίτηδες το περί μουσίου και όχι μουσείου!]

...α, γι αυτό ξυρίστηκε ο Ο. Τώρα καταλαβαίνω.