Friday, February 23, 2007

5 πράγματα για τον υπέροχο εαυτό μου



1. Έχω goblin-fetish
2. Είμαι goblin (όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες).
3. Πριν από μερικά χρόνια, ο αξιότιμος κύριος F. F. Chopin μου προκάλεσε ανεπανόρθωτη σωματική βλάβη. Η μήνυση εκκρεμεί ακόμα.
4. Μικρή εξέφραζα τα σαδιστικά μου ένστικτα μαζί με τον ξάδερφό μου ευνουχίζοντας άτυχα τζιτζίκια (και κατόπιν ταΐζοντας τα σε γάτες).
5. Έχω μια μεγάλη μαύρη τρίχα στην άκρη της μύτης μου την οποία βγάζω κάθε τόσο με τσιμπιδάκι. Έχω και μια δεύτερη μαύρη τρίχα παραδίπλα, μικρότερη όμως.

Λοιπόν, τρελλές (και μη), περιμένω το ξεχωριστό ποστ της καθεμιάς, με κατάλληλη φώτο φυσικά.

4 comments:

Atalante said...

Μόλις σε έκανα tag για πεντάδα στο Ιστορίες μιας Ραψωδίας.

Holy_Molly said...

Oh dear...

-Αυτό για το φετίχ δεν μας το 'χες πει...Αλλά να σου πω, τουλάχιστον αυτό το περίμενα...

-ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ ΤΑ ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ ΟΜΩΣ????
ΦΤΟΥ ΣΟΥ,ΣΑΔΙΣΤΡΙΑ!Aυτά τα δύστυχα δηλαδή, να μην χαρούν τον έρωτα? Τσ τσ τσ...

-Αλήθεια, ο Chopin τι ακριβώς έκανε(πάλι)?

-Με τρίχες δεν ασχολούμαι... ;-)

Ραψωδία said...

Ουστ από κει ρε! Που θα μου πεις ότι δεν ασχολείσαι με τη μοναδική μου τρίχα! Ουστ!

Holy_Molly said...

A,και ξέχασες επίσης να αναφέρεις ότι δεν μπορείς ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να αντισταθείς σε ένα μεγάλο ταψί με μπιφτέκια..