Saturday, February 24, 2007

7(->είναι πιο ΗΡ) πράγματα για τον υπέροχο εαυτό μου...





1. Έχω γυρίσει τον δεξιό μου αστράγαλο 7 φορές. Αισίως, και με όλας τας τιμάς.(και
μία τον αριστερό βέβαια..μη μείνει παραπονεμένος...)





2. Θέλω να κάνω σεξ με τον Ron.
Aλλά δεν υπάρχει, είναι φανταστικός χαρακτήρας...
Κρίμα, πολύ κρίμα :Eίναι ένα αθώο, μικρό, γλυκό, γούτσου, ντροπαλό,
άβγαλτο,και ΨΗΛΟ παιδάκι, με μακρυά χέρια, μακρυά μύτη, μακρυά πόδια.....ε δε μπορεί.......
Και επίσης,(πολύ σημαντικό,να μη το ξεχάσω), συνηθίζει να κρατάει ένα
λουκάνικο με το πηρούνι του τις περισσότερες φορές που μιλάει στην Ερμιόνη
κατά τη διάρκεια φαγητού..--> “...said Ron, pointing a sausage at Hermione.” **





3. Δεν δείχνω ποτέ σε κανέναν πόσο έξυπνη είμαι στ’ αλήθεια.
Σε κανέναν. Kαι ούτε πρόκειται.
Δε μπορώ να το κάνω.
(α) Π.χ.: Συνήθως έχω ήδη σκεφτεί αυτό που θα πει ο άλλος, σε
κάθε δυνατή εκδοχή, αλλά δεν το λέω. Δεν αρέσει αυτό στους ανθρώπους..Θα αισθανόμουν πολύ «μόνη», οπότε προσποιούμαι ότι σκέφτομαι στο δικό
τους επίπεδο, και έτσι δεν πληγώνεται κανείς μας.
(β)Θα έφερνε παραπάνω πίεση και απαιτήσεις άρα δεν θα μπορούσα να ζήσω ξένοιαστη παιδική ηλικία.(ο μπαμπάς μου βέβαια, είχε καταλάβει, και πάντα μου ζητούσε παραπάνω πράγματα, γιατί «ξέρω ότι μπορείς,μην κάνεις τη χαζή σε μένα» ...Σημ: κι αυτός τα ίδια έκανε..)
(γ)Τις περισσότερες δε φορές, κάνω ότι σκέφτομαι σε ακόμα χαμηλότερο επίπεδο,όσο κι αν αυτό οδηγήσει σε κοροϊδία,ακόμα και λύπηση,εκ μέρους τους.(σίγουρα αυτό συμβαίνει και με εσάς).Μ’ αρέσει να με υποτιμούν, γιατί μετά(την «αποκάλυψη») ξαφνικά με σέβονται. Και το προτιμώ απ’το να με φοβούνται..και να με αποφεύγουν..
Συμφέρει λοιπόν, δεν υπάρχει καλύτερο όπλο απ’ τον αιφνιδιασμό.(->δεν θα αιφνιδιάσω όμως ποτέ αυτούς που αγαπάω. Για εκείνους ισχύει το α.)


4. Γεννήθηκα λόγω μιας παρτίδας πόκερ.
Σοβαρά.
Η όλη ύπαρξή μου οφείλεται στο πόσο καλός ήταν ο πατέρας μου στην πόκα.
Εξηγώ: Ήταν παραμονή πρωτοχρονιάς και κλασικά ο μπαμπάς μου, έπαιζε χαρτιά
σε κάποιο σπίτι. Προς το τέλος, ένας καλός του φίλος(που γνώριζε τη μαμά μου και
είχε πάει στο μαγαζί που τραγουδούσε), του λέει «Λοιπόν, Νίκο, αν κερδίσουμε
αυτή την παρτίδα, θα πάμε σε ένα πολύ ωραίο κέντρο στην Αθήνα που τραγουδάει
μια φίλη μου να τα σπάσουμε.»
Και κέρδισε!!! Και έτσι, είχαν λεφτά να πάνε στο κέντρο που τραγούδαγε η μαμά
μου, και έτσι την γνώρισε ο μπαμπάς μου, και έτσι παντρεύτηκαν και μετά
γεννηθήκαμε ο αδερφός μου κι εγώ...
Χα! Αν λοιπόν δεν είχε κερδίσει τότε, εγώ δεν θα υπήρχα!
Οπότε είναι φυσικό να έχω μια μικρή(...)τάση προς τα χαρτοπαίγνια...
(*ο αδερφός μου είναι άχρηστος..*)


5. Έχω φετίχ με το μικρό στρογγυλό μουσάκι στο κάτω μέρος του πηγουνιού...
Λιώνω.




6. Θυμώνω πάααρα πολύ σπάνια, αλλά ΑΝ θυμώσω, θυμώνω πολύ άσχημα.Πραγματικά, τρομάζω με τον εαυτό μου, δεν με αναγνωρίζω.
Με φοβάμαι.
Επειδή δεν χάνω ποτέ τον έλεγχο, αν τελικά τον χάσω, είναι σαν να είμαι ένας άλλος άνθρωπος, δεν υπολογίζω τίποτα, τίποτα απολύτως. Μπορώ να πω πράγματα που να κάνουν τον άλλο να αισθανθεί σα σκουλίκι. Και , πολύ χειρότερα, μπορεί να αρχίσω να χτυπάω πολύ άσχημα, με μίσος, και με σκοπό να προκαλέσω όσο περισσότερο πόνο γίνεται...
Εννοείται ότι μετά μετανιώνω για όλα, αλλά εκείνη τη στιγμή δεν σκέφτομαι.
Και βέβαια δε χαίρομαι γι’ αυτό μου το χαρακτηιστικό. Θα προτιμούσα να ξεσπάω κάθε λίγο και λιγάκι(σα τη μάνα μου), απ’το να μαζεύονται πολλά και στο τέλος να βγαίνουν όλα μαζι.

7.Μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ να κάνω μπουγάδα...(τα συμπεράσματα δικά σας.)



** Καλά λέω εγώ ότι η Rowling πρέπει να είναι fireball in bed...χιχι..GO JO!


P.S. H αρχική φωτό ΔΕΝ ειναι αποτέλεσμα Liquify. Σας διαβεβαιώ...




1 comment:

Atalante said...

Χά! Έγραψα κιεγώ. Ενδιαφέροντα τα δικά σου. Τον Ron τον έπαιρνα κι εγώ, νομίζω. Τότε, στα παλιά τα χρόνια, που έκανα σαικς.