Wednesday, March 28, 2007

Why we love the 80s part 2

More of it!









4 comments:

Atalante said...

Απαιτώ να βρεθεί ο Sport Billy, ο ήρωας απ' άλλο πλανήτη, στη μυστική αποστολή Κομήτη.

Anarchist said...

Ουάου!

Ξαφνιάστηκα !

Με πήγες πίσω αμέτρητα χρόνια, πίσω στην πονεμένη μου παιδική ηλικία.

Μα καλά εμείς τα αγοράκια τα βλέπαμε όλα αυτά, αλλά τα βλέπατε και εσείς τα κοριτάκια;

Ραψωδία said...

Είμαστε special κοριτσάκια, όχι απ τα συνηθισμένα ;)
Έχει και συνέχεια το show, θα ανεβάσω κι άλλα, keep in touch :D

Αναξίμανδρος said...

Καλά, δεν κάθομαι να υπολογίσω πόσα χρόνια με γυρίσατε πίσω γιατί δε με συμφέρει (και ναι έχω πρόβλημα με την ηλικία μου, 'ντάξει;).
Αφού δεν βλέπατε την Κάντυ σίγουρα ξεχωρίζετε από το συρφετό...
Πάντως εγώ τη λέω την αμαρτία μου. Το G-Force το έβλεπα για την πριγκήπισσα και μόνο (άντε και τον Ζόλταρ που τον πήγαινα...)