Monday, March 12, 2007

Τρίτο Μέρος: Η έκπληξη

Η πλούσια αρχοντογυναίκα κάθεται στα νοτιοανατολικά της διαμερίσματα, ενώ τρεις γιαπωνέζες της κάνουν μανικιούρ, πετικιούρ κ της βγάζουν τα φρύδια. Ξαφνικά ακούγεται το χαρακτηριστικό τιτίβισμα του αφρικανικού παπαγάλου που ανακοινώνει την άφιξη του άνδρα της, δηλαδή του πασίγνωστου επιχειρηματία, μαφιόζου, κοιλαρά Λαυρέντη Σάβρα, γνωστός στην πιάτσα κ ως Λαυ-ρα ( εξ ου κ το φωτιά κ λαύρα..)
Ο Λαυρέντης μπαίνει μέσα στη σουίτα της γυναίκας του φορώντας ένα τιρκουάζ σμόκιν ( του ψωνίζει η τελευταία του γκόμενα που είναι Καρδιτσιώτισσα ) με φλόραλ γραβάτα σε τόνους του σάπιου μήλου.
- Μελιτζανάκι μου, τι έκπληξη είναι αυτή; Μόλις που πρόλαβα να φρεσκαριστώ, να κοίτα, οι δουλάρες ακόμα εδώ είναι. It’s ok girls, you may go now. Tomorrow the same time and bring me ten kilos of that mask of caviar. A, κουνουπιδάκι μου, κ τι βλέπω; Φόρεσε επιτέλους το αγόρι μου την γραβατούλα που του είχα πάρει για τα κοκτέιλ παρτυ, των διακοπών στο baden-baden.
- Άστα αυτά μωρή πετούγια…έτσι δεν έλεγες προχθές στον σταυλάρχη μας τον Διομήδη τον αυτιάγκουρα να σε αποκαλεί; Ή μήπως να σε λέω καλύτερα ξαναμμένη μπιγκόνια, όπως συνηθίζει να σε λέει ο Πασχάλης, που καθαρίζει την πισίνα; Τελοσπάντων, άφησα το πούρο μου στη μέση, στο οβάλ γραφείο μου στη hugiant και έτρεχα σαν τρελός με τη φερράρι γιατί μόλις πριν μισή ώρα πληροφορήθηκα ότι χάθηκε η βράκα του παππού. Αληθεύει; Μα τις χίλιες luis vuitton σου, πες μου.
- Ε ναι, λοιπόν, χάθηκε!
- ΌΧΙ!!...Όχιιιι..δεν μπορεί..δεν είναι δυνατόν. Γυναίκα, πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι. Αυτή η βράκα, που τόσο μάταια κ άδικα χάθηκε, αυτό το καλλιτέχνημα υφάσματος που τόσο καιρό πλενόταν κ σιδερωνόταν από τις δουλάρες, αυτό το αξιοζήλευτο κόσμημα για κάθε γκαρνταρόμπα είχε…διπλή φόδρα.
- Διπλή φόδρα; Άκου να δεις εξέλιξη η προπολεμική ραπτική. Τώρα που το λες, όμως, διπλή φόδρα είχε βάλει κ η Καρανάσιου στο καρακιτσερέ πανάρχαιο versace που φόρεσε στο garden party που κάναμε πέρσυ, για να καλύψει την αποτυχημένη λιποαναρρόφηση.. αχαχαχαχαχαχαχα..
- Μην είσαι τόσο φρούτο μωρή μπάμια. Το θέμα είναι τι είναι τόσο καλά κρυμμένο πίσω από τη διπλή φόδρα…..
( συνεχίζεται )

4 comments:

Αναξίμανδρος said...

Άξια, άξια! Χαλάλι η αναμονή.

Καλά αυτό με το σμόκιν και οι χαρακτηρισμοί είναι άπαιχτα!!!

Άσε πια τις χίλιες luis vuitton (φτου πάλι τον έπιασα τον ακατανόμαστο στο στόμα μου)

Να 'σαι καλά, μας έφτιαξες τη μέρα.

mell said...

Ευχαριστώ..ευχαριστώ..

Αν κ θα διαφωνήσω στο εξής. Εγώ τον luis vuitton κορόνα στο κεφάλι μου
(χιχιχι)

Atalante said...

Μελλ, είσαι θεά. Αχά, αχά. Ξεκολώθηκα εις τον γέλωταν. ;P

Αναξίμανδρος said...

Αμ δεν τον έχεις πληρώσει χρυσό τον ακατονόμαστο...

...και να ακούς μετά το θεϊκό: "Πρέπει τώρα να πάρω κατάλληλο ρούχο και παπούτσι να το συνδυάσω."

Έβαλα τα χεράκια μου και έβγαλα τα ματάκια μου.