Monday, March 5, 2007

Ο Μήτσος κι ο Μητσάρας...




5 comments:

Holy_Molly said...

Αν ενοχλεί τόσο πολύ κάποιον(κάποια) Ολυμπιακό, παρακαλώ σβήστε το.

Αν απλά δεν θέλετε να υπάρχουν τέτοιου περιεχομένου ποστ, πρώτα εξηγήστε γιατί και μετά,βεβαίως,σβήστε το.( να δείξετε τουλάχιστον ότι υπολογίζετε και σέβεστε λίγο τον άλλο. Ακόμα κι αν δεν είναι αλήθεια..)

Ραψωδία said...

Ρε παιδιά
πείτε μου κι εμένα τι συμβαίνει. Δε μου φαίνεται και πολύ προσβλητικό για κανέναν αυτό, ούτως ή άλλως, σιγά, όποιος θέλει ποστάρει και κάτι ανάλογο για τους βάζελους, χέστηκε η φοράδα. Αν πάλι δε θέλουμε τέτοια, ε, μπορούμε να το συζητήσουμε ανθρώπινα και να αποφασίσουμε αν θα ποστάρουμε ανάλογα πράγματα στο μέλλον.
Εγώ προτίνω να θεσπίσουμε κανονισμό κατά τον οποίον μόνο η δημιουργός του ποστ θα μπορεί να το σβήνει.
Έτσι δε θα γίνονται βιαστικές ενέργειες.
Κι όχι, δεν έχει καμία σχέση με το ποιά ομάδα υποστηρίζω, ούτως ή άλλως ουσιαστικά δεν υποστηρίζω τίποτα πια, βαρέθηκα :P
Εξάλλου να θυμίσω ότι στο παρελθόν δεν πήγα να σβήσω κανένα ποστ με του οποίου την ύπαρξη στο blog διαφωνούσα.
Να πω την αλήθεια δε με τρελαίνει η ιδέα να φιλοξενεί το blog και ποδοσφαιρικά θέματα, αλλά τι διάολο, τόσες άσχετες πατάτες έχουμε γράψει κατά καιρούς, σιγά που θα κολλήσουμε εκεί. Δεν είναι θέμα τώρα αυτό.
Τέλος, αν λυθεί το όλο θέμα, προτίνω επίσης να σβηστούν αυτά τα comments.

Atalante said...

Εγώ δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάμε, αλλά δε με χαλάει κανένα θέμα, σιγά. Δεν ασχολούμαι με ποδόσφαιρο, αλλά το blog είναι για όλες τις Τρελές.

mell said...

ΟΚ, εγώ το έσβησα. Ήμουν συγχισμένη για διάφορους λόγους κ εν βρασμό ψυχής αντέδρασα εντελώς αυθόρμητα κ το έσβησα. Ζητώ συγγνώμη αν στεναχώρησα την αγαπητή μου vivi. Βλακεία μου. Εγώ λέω να μην βάλουμε περιορισμούς, ας γράφει ο καθένας ό, τι θέλει. Συμφωνώ, επίσης, με τη Ραψωδία. Αυτός που γράφει θα έχει το δικαίωμα να σβήνει. Ελπίζω να μη δημιούργηθηκε θέμα.

Holy_Molly said...

A-XA!

Οπότε μόλις βρήκαμε ποια το έσβησεεε...χεχεχε..Νιώθω δικαιωμένη! Χα! Απλά ήθελα να "πειράξω" κάποιον και το πέτυχα απ'ότι φαίνεται.

Φαίνεται πως η αξιαγάπητη τρελή-γαυρίνα Mell δεν ήταν έτοιμη για pick-on ακόμα...lol (και μιλήσαμε και στο τηλ ρε παιδιά..δε μου ανέφερε τίποτις..χιχιχιχι..)

Τέσπα, υποθέτω ότι μάλλον εσείς οι ξενητεμένες τρελές δεν γνωρίζετε πως χθες το βραδάκυ-με υπέροχο καιρό,υπέροχη φεγγαράδα και γλυκό αεράκι,εκεί,δίπλα στου "Λιμανιού" την αλμύρα- ο ΠΑΟ νίκησε τον Ολυμπιακό με γκολ στο 90', έπειτα από συνεργασία των δύο Δημήτρηδων..

Ε, με ξέρετε τώρα εμένα τι βαζελάκι είμαι..και για πολλά χρόνια κρατάει μια αξιολάτρευτη κοντρίτσα με τη σεβαστή Mell.Οπότε είπα να πειραχτούμε λιγουλάκι και οn-line..χιχι

Δεν υπάρχει θέμα κορίτσια, απλά είχα μια πράσινη εμπνευσούλα..Ιt's all good.(Α, θα ήθελα πολύ να δω μια "απάντηση", όπως είπε η Ραψωδία.Αλλά να μη το κάνουμε ποδοσφαιρικό βλογ, όντως..)


P.S. Καλή πάντως η ιδέα να μπορεί μόνο η δημιουργός να σβήνει. Συμφωνώ απόλυτα. Θα το πρότεινα κι εγώ αυτό, γιατί πάντα ήμουν των κανονισμών όσων αφορά ο,τιδήποτε ομαδικο. Θετικόν!