Wednesday, November 21, 2007

Επί τόπου ποίησις ΙΙ

Η στιχουργική ασυδοσία εμού και του Ορφέως συνεχίζεται.

Ιδού:

"Το αίσθημά μου είναι μεγάλο,
θέλω στον κώλο να σ' το βάλω,
να σε γαμώ και να φωνάζεις
"Γκάβλα μου στ' άστρα μ' ανεβάζεις!"."

~

"Η σχέση μας είναι θρησκεία,
το σεξ δεν είναι αμαρτία,
κι η σηκωμένη μου ψωλή
κοιτάει προς την ανατολή."

~

"Έλαβα χτες ένα ημαίηλ για χάπι μαγικό,
θα κάνει λέει τον πούτσο μου μεγάλο και τρανό.
Τώρα που δε μ' αγάπαγες πικρά θα μετανοιώσεις,
τ' αγόρασα απ' το ημπαίϋ αβέρτα στις εκπτώσεις,
κι ευθύς ο πούτσος μου άναψε, φρικτός και τρομερός,
και τρέμει όταν σηκώνεται και γης και ουρανός."

~

{Μ' αρέσει αυτό που εικάζω πως θα νοιώσει κάποιος αν διαβάσει το σοβαρό μου ευλόγιον, και μετά διαβάσει τις συμμετοχές μου στις Τρελές.]

1 comment:

Ραψωδία said...

χαχαχα
"προς την ανατολή"
ανεκτίμητο!!
χαχαχαχαχα!!