Tuesday, June 19, 2007

Oink γιατί χανόμαστε

Από δω η Νορά, το κατοικίδιο γουρούνι xD




14 comments:

mell said...

"Είμαι ένα γουρουνάκι βρόμικο πολύυυυ..όλη μέρα μες στη λάσπη γύρω στην αυλήηηηη..."
Τι πλάκα που έχει..άντε τυχερή, έχεις κ γουρούνι να επιδεικνύεις..εγώ μόνο μύγες εδώ..

Αναξίμανδρος said...

Καλά, έχεις να τρως μπριζόλες και μπέικον...
(επαγγελματική διαστροφή)

Χαίρομαι που κάνατε πάλι την εμφάνισή σας (έστω και με γουρουνιές) γιατί το φιλοθέαμον κοινόν είχε βαρεθεί...

Δηλαδή Mell μας λες ότι όλη μέρα βαράς μύγες;

mell said...

Όχι, βαράω κ κουνούπια! Τα μισώ, τα μισώ, τα μισώωωωω!! Είναι βλαμμένα κ ηλίθια όντα.
Όσο για τη δημοσίευση των φωτογραφιών από το εργαστήριο ανατομίας, δεν είναι πως τις ξέχασα, απλά έχει πρόβλημα το κινητό μου κ δεν μπορώ να τις περάσω στον υπολογιστή. Μόλις, όμως, αποκατασταθεί το πρόβλημα θα ετοιμάσω ένα σούπερ αφιέρωμα, τίγκα στο αίμα να το φχαριστηθούμε! αχαχαχαχαχαχαχα ( θα έχω επίσης φωτό από ήπαρ, πάγκρεας, σπλήνα, γεννητικά όργανα καθώς κ από ουροποιητικό σύστημα)

Αναξίμανδρος said...

Χε χε! Να 'τη! Μόλις μίλησα για κρέας αμέσως εκδηλώθηκε... (με τα ευγενή της αισθήματα) Πάντως συμμερίζομαι τον πόνο σου αλλά αν δε δω φωτογραφίες συνταγή δεν έχει!

Για τα κουνούπια may I suggest χημικό πόλεμο; Αποδεδειγμένα το μόνο αποτελεσματικό!

Holy_Molly said...

AXOOOUUU!!!

Εγώ μια ερώτηση έχω να κάνω: Στην δεύτερη φωτό, ΕΣΥ της έμαθες να σταυρώνει έτσι χαριτωμένα τα ποζαλάκια? (γιατί παρατηρώ φοβερή ομοιότητα...)

Α, και, γιατί ρε παιδιά όταν άκουσα τη φράση "κατοικίδιο γουρούνι" μου ήρθε αμέσως στο μυαλό η πρόταση : "Από εδώ ο άντρας μου, το κατοικίδιο γουρούνι..."



* [Παιδιά, τι ευτυχία! Εγώ η πρώτη φορά που είδα γουρουνάκια "live" ήταν (πιστέψτε το) 2 τετράγωνα απ το σπίτι μου, όταν πήγαινα τον Χάρι μου βολτίτσα!!! Ο ηλίθιος βοσκός τα άφησε ανεξέλεγκτα και αυτά πέρασαν το σύρμα και βγήκαν στο πεζοδρόμιο!! ΧΑΧΑ! Δίπλα στην πιλοτή μιας πολυκατοικίας, της οποίας μια έντρομη ένοικος μου φώναξε: "Μπορείτε μήπως να τα διώξετε?" ..(όπως καταλαβαίνετε, το μόνο που έκανα ήταν να τα πλησιάσω λιγάκι με τον Χάρι -που δεν κρατιόταν- και τα δύστυχα έτρεξαν αμέσεως πίσω στο χωράφι!χιχιχι..) ]

Αναξίμανδρος said...

Συγγνώμη Holy μου φαίνεται ή μόλις την αποκάλεσες "γουρούνα"; Πάντως ότι θα έκανες και το χοιροβοσκό ποιος να το 'λεγε... Λέγε λέγε κοντεύεις να μας πείσεις ότι η Παλλήνη φέρνει κάτι σε Κάτω Τραχανοπλαγιά. Βέβαια οι δορυφορικές της γειτονιάς σου δείχνουν μια ελαφρώς βουκολική κατάσταση αλλά και πάλι...
Σχετικά με τα κατοικίδια γουρούνια έχω να παραθέσω το σχετικό επεισόδιο από το βίο μου (τα καταγράφω για να ανακηρυχθώ οσιομάρτυρας κάποια στιγμή)
Παρασκευή απόγευμα προς βραδάκι... (αφού έχω σχολάσει από τη δουλειά, έχω κάνει τα ψώνια της εβδομάδας, έχω μαζέψει τα απλωμένα ρούχα και ζεστάνει νερό)
Κάθομαι με τη μικρή την οποία έχω πάρει από το σπίτι της γιαγιάς της με φωνές και κλάματα, την έχω ηρεμήσει, έχουμε παίξει, την έχω κάνει μπάνιο, αλλάξει, ταΐσει και της διαβάζω το αγαπημένο της παραμύθι! Μπαίνει η σύζυγος φουριόζα μετά το απογευματινό της μάθημα και την βόλτα στην αγορά (για να επιδείξουμε την καινούρια τσάντα, γόβα κλπ - τι τα αγοράσαμε αν δεν τα δείξουμε;) με κοιτάει, δηλώνει: "Όλοι οι άντρες γουρούνια είστε" και πηγαίνει να κάνει το μπάνιο της και να λουστεί γιατί θα έρθει σε λίγο η κομμώτρια η οποία θα τη χτενίσει όσο εγώ θα προσπαθώ να κοιμίσω τη μικρή για να χαλαρώσουμε και λίγο μετά...

Ναι τελικά ο γάμος αποκτηνώνει τους ανθρώπους...

Holy_Molly said...

Αααχχ!!! Κι εγώ έναν τέτοιο γουρούνι..(εε..άντρα)θέλω!!! Πού είναι αυτοί οι άντρες βρε κορίτσια? Σας ρωτώ! Χαχαχαχαχαχα!


Πάντως, χωρίς πλάκα τώρα, εγώ σου δίνω δίκιο αγαπητέ. Έκανες όοολα αυτά, και αποκαλέσθηκες και γουρούνι στο καπάκι! Ε όχι κ έτσι κορίτσια..εγώ τα αγαπάω τα(όσα) καημένα αγοράκια είναι καλά & βοηθούν. Εγώ βασικά δεν θα έκανα ούτε τα μισά στη θέση σου, αλλά τέλοσπάντων...lol (Δικαιοσύνη και ανεκτικότητα!) Πιστεύω στην απόλυτη ισότητα: Δηλαδή είμαστε όλοι "γουρούνια" και είμαστε όλοι "σκύλες"..sο simple ;Ρ


Nevertheless, η σκηνή πρέπει να ήταν πάρα πολύ αστεία όπως τη σκέφτομαι...ειδικά την έκφραση στο πρόσωπό σου φαντάζομαι και σκάω στα γέλια!
Επίσης, διακρίνω μια μεγάλη ομοιότητα με τη σχέση Ρον-Ερμιόνης όσων αφορά το ποιός έχει το πάνω χέρι..χιχι..(μην νομίζεις όμως,εμένα με τραβάει ιδιαιτέρως η εικόνα του "sub-Ron", και όπως είχα γράψει σ' ένα παλιό post, θα τον ήθελα(πολύ) αν ήταν αληθινός..)


Γουστάρω πάντως! ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ (ή τέλοςπάντων θα χαράξει) Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΡΜΙΟΝΗ!

*(πές το στη σύζγο αυτό..χιχι)

cortlinux said...
This comment has been removed by the author.
Αναξίμανδρος said...

Όπως θα διαπιστώσεις και ιδίοις όμμασι δεν τίθεται καν θέμα ποιος έχει το πάνω χέρι... και φυσικά νιώθω παντελώς ηλίθιος όταν δεν μπορώ να καταλάβω το (απόλυτα προφανές στη αγαπημένη μου και στις άλλες γυναίκες απ' ό,τι έχω καταλάβει) πλεονέκτημα να έχεις περισσότερα παπούτσια και τσάντες απ' όσα χωρούν στις ντουλάπες μας καθώς και ρούχα αγορασμένα πέρυσι που περιμένουν τη σειρά τους να φορεθούν φέτος...

Cinderelen said...

Καλέ τι ωραίο γουρούνι είναι αυτό?! Γλύκα είναι :D

cortlinux said...

βασικά άμα είχε και κορδέλα στο κεφάλι του... ίδιο το ψαράκι μας θα ήταν...

(μην βιαστείς να τσατιστείς , η γουρουνίτσα απολαμβάνει 30 λεπτά οργασμό ανά σεξουαλική πράξη... άντε πάλι ευχή σου έδωσα τυχερή)

ρε αναξίμανδρε τι ηττοπάθειες είναι αυτές; έτσι θα κερδίσουμε τον πόλεμο ωρέ;

βασικά έχουν περισσότερα προϊόντα γιατί ως ατελή όντα προσπαθούν να καλύψουν τα όποια ελαττώματά τους. εμείς ως σχεδόν τέλεια όντα (γιατί εντάξει πρέπει να είμαστε και ολίγον μετριοπαθείς) αρκούμαστε με τα ολίγα.

άλλωστε είδες να αγχώνεται κανείς για το αν υπάρχουν πια γυναίκες ή όχι;... οι άνδρες είναι το ζητούμενο αγαπητέ... οι γυναίκες είναι περισσότερες και ως εκ τούτου αναλώσιμες...
ενώ ο άνδρας είναι σαν το σπάνιο διαμάντι, σαν την gold mastercard... ανεκτίμητος.
πάρε το χαμπάρι και δεν θα έχεις καταλάβει για πότε θα έχεις το πάνω χέρι.

σκέψου και το άλλο... πόσα πράγματα κάνουν για να γίνουν όμορφες... ξυρίζονται σε όλο το σώμα, βάφονται, βάζουν τακούνια, έχουν πεντακόσια ρούχα... ενώ εμείς σχεδόν τίποτα... απόλλωνες από κούνια...τελικά απορώ γιατί τις λένε το ωραίο φύλο...
μάλλον για να παρηγοριούνται...

Αναξίμανδρος said...

Μα καλά τι έχετε πάθει και εμμέσως πλην σαφώς τη λέτε γουρούνα την κοπέλα; Εκτός αν προσπαθείτε να την προκαλέσετε για να δείτε αν είναι ωραία όταν θυμώνει...

Όσο για τον οργασμό της συός (γουρούνας επί το επιστημονικότερον) και ο κάπρος δεν κακοπερνάει. Η εκσπερμάτισή του κρατάει 5-8 λεπτά και παράγει περί τα 150ml σπέρμα.

Όσο για τα υπόλοιπα ναρκισσιστικά όσο και αν μου φτιάχνουν τη διάθεση το μόνο που έχω να σχολιάσω είναι: αχ, πως φαίνονατι οι ελεύθεροι...

cortlinux said...

ρε αναξίμανδρε (προσπερνώ το τελευταίο σχόλιο) έχω μία υποψία ότι οι μύγες και τα κουνούπια ανήκουν στην ίδια οικογένεια (και δεν εννοώ ότι είναι έντομα)... κάνω λάθος;

καλά περνάει ο κάπρος...
τι;... όλα δικά τους;

βέβαια και τα δύο καταλήγουν στην σχάρα...

μία πίττα γύρο χοιρινό με μπόλικο τζατζίκι απόλα μάστορα...

μιαμ

Αναξίμανδρος said...

Καλημέρα! Είμαι πάλι online αλλά περάσαμε πολύ καλά το Σάββατο και ευχαριστώ από εδώ όλους τους συμμετέχοντες!
Επειδή χρωστάω μια εντομολογική απάντηση να πω ότι οι μύγες και τα κουνούπια ανήκουν στην ίδια τάξη (Diptera) αλλά σε διαφορετικές οικογένειες - Muscidae και Culicidae αντίστοιχα.
Περισσότερα θα σχολιάσω σε δημοσίευση (που ελπίζω θα κάνετε) για τη "συνεδρίαση" του Σαββάτου! Καλή πειτυχία στις εξεταζόμενες και στις δοκιμαζόμενες ψυχές γενικώς...