Tuesday, April 3, 2007

Why we love the 80s part 7

Last but not least...







4 comments:

Αναξίμανδρος said...

Καλά είσαι φανταστική! Και Διαστημόπλοιο Αργώ; Δεν ξέρεις πόσο έχει επηρεάσει τα παδικά μου χρόνια αυτή η σειρά. Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες τόσο χρόνο (γιατί εγώ τεμπελιάζω είναι η πικρή αλήθεια) και έκανες μαζί με τις φίλες σου όλο αυτό το αφιέρωμα.

mell said...

ουάαααααα..ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
( μακάρι να μπορούσατε να το ακούσετε αυτό το ουά )
Μα που είναι η Μαμαχήνα...
κ αν εξαιρέσετε τα κλασσικά, όπως Μάγια η μέλισσα, εγώ γιατί δεν τα ξέρω τα υπόλοιπα; ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑ..

Anarchist said...

Έχω μείνει άναυδος!!!!!!!!!!!

Συνέχισε έτσι!!!!!!!!!!!!!

Ραψωδία said...

@αναξίμανδρος

το αφιέρωμα τελείωσε προσωρινά, σε περίπτωση που ξαναμαζευτεί υλικό (μεγάλη χάρη του youtube), πάλι εδώ είμαστε και για υπόλοιπα ;)
Επίσης, όποιος θέλει να προτείνει κάτι μπορεί βεβαίως να το κάνει :)

@mell

τη Μαμαχήνα δε μπορώ να τη βρω ακόμα.
Ότε/αν τη βρω θα τη βάλω, promise.

@anarchist
Προσπαθώ, αλλά σιγά-σιγά η μνήμη μου με προδίδει και δε μπορώ να θυμηθώ άλλα παιδικά. Ίσως ψάξω να βάλω ακόμα πιο παλιά, όπως Μπόλεκ και Λόλεκ...