Monday, April 2, 2007

Why we love the 80s part 6

I'm an addict.









9 comments:

Αναξίμανδρος said...

Καλά ρε κοπελιά, έκανες τίποτε άλλο ή έβγαλες όλα τα '80s μπροστά σε μια τηελόραση; (άκου ποιος μιλάει...) Τουλάχιστον πες μας πως τα προλάβαινες όλα...
Πάντως χωρίς πλάκα, άπαιχτη η συλλογή και ευχαριστούμε που μας τα θυμίζεις.

Ραψωδία said...

Δυστυχώς έχω ζήσει πολύ λίγα "80s" στην πραγματικότητα (και όχι στην καλύτερη ηλικία για να προλάβω να τα εμπεδώσω). Να 'ναι καλά οι τηλεοπτικές επαναλήψεις των 90s :P
Και ναι, ήμουν απ τα παιδάκια που οι γονείς τους δούλευαν και την έβγαζαν όλη μέρα στην τηλεόραση (μέχρι να αποκτήσουν υπολογιστή :P).

Ραψωδία said...

(τελικά ανακάλυψα πως και την candy candy την πρόλαβα, απλώς δε θυμόμουν πως λεγόταν έτσι το anime...)

Αναξίμανδρος said...

Συγγνώμη αν σε στενοχώρησα, να αστειευτώ ήθελα. Ειδικά εγώ που έχω γράψει πολλές ώρες σε τηλεόραση και Η/Υ, από επιλογή μου και όχι από ανάγκη όπως εσύ, είμαι ο τελευταίος που θα δικαιούμουν να μιλήσω. Τα πρόλαβα καλά τα 80s μαζί με όλο το κιτς που τα συνόδευε αλλά και με τα καλά τους. Αλήθεια από παιχνίδια την bibi bo την πρόλαβες ή κατευθείαν βρέθηκες με barbie;
Και συνεχίστε να γράφετε. Είναι τόσο πηγαίο το blog σας, που το παρακολουθώ καθημερινά πλέον.

Ραψωδία said...

Χεχεχ, μην ανησυχείς, δε με στεναχώρησες καθόλου :)
Καλά περνούσα, τους γονείς τους έμαθα καλύτερα μεγαλώνοντας :P Τη bibi bo την πρόλαβα για λίγο, αν και δεν πολυέπαιζα με τέτοια παιχνίδια (προτιμούσα τον spiderman - somewhat of a tomboy όπως καταλαβαίνεις)

Αναξίμανδρος said...

Εγώ πάλι μεγάλωσα με άπειρα playmobil και lego και απελπιστικά λίγους φίλους να παίξω. Μεγάλωσα ανάμεσα σε κορίτσια κυρίως και θα εκτιμούσα ένα αγοροκόριτσο αν υπήρχε...

Ραψωδία said...

Χιχι, έπρεπε να κάνουμε παρέα τότε. Κι εγώ έπαιζα playmobile και lego (και πρέπει να ομολογήσω ότι κάθε φορά που πέφτω πάνω στην κούτα με τα τουβλάκια στο υπόγειο μπαίνω στον πειρασμό να αρχίσω να χτίζω πραματάκια πάλι). Επίσης έκανα παρέα με αγόρια πιο πολύ απ ότι με άλλα κοριτσάκια.

Αναξίμανδρος said...

Που ήσουν τόσα χρόνια Ραψωδία μου και άφηνες τις άλλες (αυτές του Ομήρου) να με ταλαιπωρούν;
Άμα σου την έχει στημένη το χάσμα γενεών...
Πάντως επειδή και στα παιχνίδια η καψούρα δεν κόβεται, πήρα το θάρρος και σου έστειλα μία φωτό στο mail σου.

Ραψωδία said...

Απλώς εξαίσιο!
:D :D :D