Friday, December 8, 2006

Πρακτικά πράγματα.(don't ask...)


4 comments:

Ραψωδία said...

Χα, και ναι, είμαι θεά το ξέρω, και τώρα αφήστε με να υπερηφανευτώ, ω ναι, εγώ έφτιαξα αυτή τη θεική φώτο με το θεικό background! Ναι ναι, είναι καταπληκτικό *κλαπ* *κλαπ* *κλαπ*!
Ρε συ μη το σβήσεις, έχει πλάκα!
"Πρακτικά πράγματα. (don't ask...)"
Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δε θα σκεφτόμουν τόσο εμπνευσμένο τίτλο!
Εύγε τέκνον μου!
Είθε ο Μέγας Ζεράρ (ο επωνομαζόμενος Μάγος του μπιντέ) να είναι μαζί σου!

Holy_Molly said...

LOL!
Και ΝΑΙ! Το επιβεβαιώνω κι εγώ η ίδια,η "εν τη φωτώ...". Η Ραψωδία ευθύνεται για το αριστούργημα που βλέπετε μπρος σας!(ε, όχι και τελείως βέβαια,θα έλεγε η μάνα μου...).
Και επίσης θέλω να προσυπογράψω ότι η λατρευτή Ραψωδία είναι απύθμενα σεμνή,όπως φαίνεται. ;)
Τέλος, μένω και πάλι άφωνη! Πιστεύω είναι sign της απίστευτης " χιουμοριστικής συμβατότητας" που έχομεν, το ότι δεν χρειάστικα πάνω από 3 δευτερόλεπτα να σκεφτώ τον τίτλο που τόσο σου άρεσε...LOL

mell said...

Αμάν καλέ! Σώνει πια! Κ δεν φτάνει που μας έχεις φλομώσει με τις φωτογραφίες σου..αγαπητή βιβούλα..γράφετε κ οι δύο με ελληνικά κ μου σπάτε τα νεύρα περισσότερο.Χμμ!! Τα πρακτικά πράγματα ποια είναι, ε? παρακαλώ θαυμάστε με? ξύπνησε η Βιβή μια μέρα κ είπε θέλω να ποστάρω τη φωτογραφία μου! τι να κάνω..τι να κάνω..το βρήκα!! θα βάλω έναν πιασάρικο τίτλο από πάνω! ( τωρα θα δεις..)

Unknown said...

Βασικά, τί παίζει με το γατοειδέ πράγμα; :S